Blog

Rusza kampania „Pomyśl o dziecku”

Po ponad roku przygotowań, startuje nowa kampania „Pomyśl o dziecku” .
Dziś mimo powszechnie deklarowanej chęci posiadania kolejnego dziecka dostrzegamy więcej barier materialnych, emocjonalnych, społecznych czy kulturowych niż korzyści wynikających z rodzicielstwa. Chętniej odkładamy więc na nieokreśloną przyszłość ewentualną decyzję w tej sprawie.

Wielu protestuje, my dziękujemy…

W ostatni piątek miało miejsce w polskim Sejmie ważne głosowanie. Większości poselskiej udało się odrzucić projekty instytucjonalizacji związków partnerskich.

Pomyśl o dziecku

Obecnie blisko połowa rodzin w Polsce wychowuje tylko jedno dziecko, co przyczynia się do katastrofy demograficznej w Polsce. Mimo powszechnie deklarowanej chęci posiadania kolejnego dziecka dostrzegamy więcej barier materialnych, emocjonalnych, społecznych czy kulturowych niż korzyści wynikających z rodzicielstwa. Wielu rodziców jedynaków mówi: “Chcę wszystkiego, co najlepsze dla mojego dziecka. Jestem…

Rozmowa to wychowanie

Liczne obserwacje i badania wskazują, że współcześni rodzice poświęcają dziecku za mało czasu, cedując obowiązki wychowawcze na instytucje zewnętrzne. Choć większość rodziców deklaruje, że wychowanie to ich podstawowy obowiązek wobec dzieci, którego nie można zaniedbać ze względu na ich dobro, w praktyce jednak nasze osobiste zaangażowanie w wychowanie jest często niewystarczające. Natłok…

Kampania „Pomyśl o dziecku”

Polska jest krajem o jednym z najniższych wskaźników dzietności na świecie. Wchodzące obecnie w wiek prokreacyjny pokolenie wyżu demograficznego lat osiemdziesiątych jest ostatnią szansą na odwrócenie niekorzystnych trendów demograficznych i choćby częściowe odbudowanie deficytu kapitału ludzkiego powstałego w okresie ostatnich 20 lat (szacowane na ok. 4 miliony dzieci w wieku 0-14 lat) a pozwalającego na tzw. prostą zastępowalność pokoleń.

Współzależność?

W czerwcu 2011 roku ruszyła kampania Rozwód? Przemyśl to. Liczba rozwodów za ostatnie 12 miesięcy (III i IV kwartał 2011 oraz I i II kwartał 2012 roku) według danych GUS spadła do poziomu 61,1 tys., najniższego od 2004 roku.

Rusza nowa kampania!

Dzisiaj premiera naszej kampanii „MIŁOŚĆ. LEPIEJ NA CAŁE ŻYCIE”.
Po blisko pół roku przygotowań, badań i pracy nad kreacją i produkcją spotu telewizyjnego uruchamiamy kampanię, której główny przekaz brzmi: „Miłość na całe życie jest możliwa”.

facebook
by e-smart.pl