Rusza nowa kampania!

Dzisiaj premiera naszej kampanii „MIŁOŚĆ. LEPIEJ NA CAŁE ŻYCIE”.

Po blisko pół roku przygotowań, badań i pracy nad kreacją i produkcją spotu telewizyjnego uruchamiamy kampanię, której główny przekaz brzmi: „Miłość na całe życie jest możliwa”.

Kto dla nas pracował i kto nas wspiera?

Od strony strategicznej i reklamowej kampanią opiekuje się Agencja TELESCOPE, specjalizująca się w kampaniach społecznych. Film w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukował Black Rabbit, natomiast zdjęcie do printu jest autorstwa wielokrotnie nagradzanego w kreacji reklamowej Sunila Nair. Za stronę digital odpowiada Agencja EURA7. Wsparciem kampanii będą działania PR.

Media pozyskuje Telescope, Fundacja oraz dom mediowy Innovations. Kampania będzie emitowana w telewizjach ( anteny TVP, sieć TVN, sieć CYFRA+, Tele5, Polonia1, MTV, Viva, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, AXN, AXN Scifi, AXN Crime, Regionalnej Telewizji Opolskiej), sieci kin Cinema City, na 337 ekranach plazmowych sieci Benefit Multimedia, w radio, prasie kobiecej (wydawnictwo Edipresse) oraz na 400 nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight (AMS) na terenie całej Polski. Kampania w mediach planowana jest na okres lipiec-wrzesień.

Wielkim i anonimowym wspierającym nasze działania są tysiące naszych sympatyków, którzy swoimi drobnymi a czasem większymi darowiznami pozwolili by pomysł tej kampanii mógł być zrealizowany.

Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie, poświęcony czas i życzliwość, dzięki której pozytywny przekaz o miłości ma szansę dotrzeć do wielu młodych Polaków.

facebook
by e-smart.pl