Rusza kampania „Pomyśl o dziecku”
Dziś mimo powszechnie deklarowanej chęci posiadania kolejnego dziecka dostrzegamy więcej barier materialnych, emocjonalnych, społecznych czy kulturowych niż korzyści wynikających z rodzicielstwa. Chętniej odkładamy więc na nieokreśloną przyszłość ewentualną decyzję w tej sprawie.
Zestawiamy w tej kampanii posiadanie w wymiarze materialnym z posiadaniem rodzeństwa, chcemy przypomnieć w ten sposób rodzicom, że dla dzieci często dużo ważniejszą niż potrzeby materialne jest potrzeba posiadania rodzeństwa.
Na podstawie wyników badań postaw Polaków wobec rodzicielstwa, opracowaliśmy strategię kampanii, koncepty komunikacji z odbiorcami oraz wyprodukowaliśmy spoty telewizyjne, które będą emitowane w TVP i TVN. W największych miastach Polski przekaz kampanii obecny będzie na citylightach i ekranach LCD. Działania obejmą również media społecznościowe. Pod adresem www.pomyslodziecku.pl powstała strona z informacjami o wpływie rodzeństwa na wychowanie dziecka.
Wszystkie dotychczasowe działania zostały sfinansowane wyłącznie dzięki hojności wielu darczyńców prywatnych. Fundacja nigdy nie korzystała i nie korzysta z jakichkolwiek środków budżetowych czy unijnych. Jeśli również Państwo uznają, że nasza aktywność warta jest Państwa zaangażowania prosimy o rozważenie możliwości: wsparcia finansowego naszej akcji on-line, co zajmuje nie więcej niż 2 minuty.
Będziemy wdzięczni za każdą kwotę, którą zechcieliby Państwo wpłacić w tym celu. Jeszcze raz dziękujemy za wszelką ewentualną pomoc, którą zdecydują Państwo ofiarować obecnie i w przyszłości.