Wielu protestuje, my dziękujemy…
W ostatni piątek miało miejsce w polskim Sejmie ważne głosowanie. Większości poselskiej udało się odrzucić projekty instytucjonalizacji związków partnerskich.
Pomyśl o dziecku
Obecnie blisko połowa rodzin w Polsce wychowuje tylko jedno dziecko, co przyczynia się do katastrofy demograficznej w Polsce. Mimo powszechnie deklarowanej chęci posiadania kolejnego dziecka dostrzegamy więcej barier materialnych, emocjonalnych, społecznych czy kulturowych niż korzyści wynikających z rodzicielstwa. Wielu rodziców jedynaków mówi: “Chcę wszystkiego, co najlepsze dla mojego dziecka. Jestem…
Rozmowa to wychowanie
Liczne obserwacje i badania wskazują, że współcześni rodzice poświęcają dziecku za mało czasu, cedując obowiązki wychowawcze na instytucje zewnętrzne. Choć większość rodziców deklaruje, że wychowanie to ich podstawowy obowiązek wobec dzieci, którego nie można zaniedbać ze względu na ich dobro, w praktyce jednak nasze osobiste zaangażowanie w wychowanie jest często niewystarczające. Natłok…
Kampania „Pomyśl o dziecku”
Polska jest krajem o jednym z najniższych wskaźników dzietności na świecie. Wchodzące obecnie w wiek prokreacyjny pokolenie wyżu demograficznego lat osiemdziesiątych jest ostatnią szansą na odwrócenie niekorzystnych trendów demograficznych i choćby częściowe odbudowanie deficytu kapitału ludzkiego powstałego w okresie ostatnich 20 lat (szacowane na ok. 4 miliony dzieci w wieku 0-14 lat) a pozwalającego na tzw. prostą zastępowalność pokoleń.
Współzależność?
W czerwcu 2011 roku ruszyła kampania Rozwód? Przemyśl to. Liczba rozwodów za ostatnie 12 miesięcy (III i IV kwartał 2011 oraz I i II kwartał 2012 roku) według danych GUS spadła do poziomu 61,1 tys., najniższego od 2004 roku.
Czy możemy zrezygnować z próby odbudowy najcenniejszego kapitału Polski?
Dzięki szczególnej ofiarności, którą okazali Państwo naszej Fundacji udało się zrealizować kampanię Miłość. Lepiej na całe życie.
Rusza nowa kampania!
Dzisiaj premiera naszej kampanii „MIŁOŚĆ. LEPIEJ NA CAŁE ŻYCIE”.
Po blisko pół roku przygotowań, badań i pracy nad kreacją i produkcją spotu telewizyjnego uruchamiamy kampanię, której główny przekaz brzmi: „Miłość na całe życie jest możliwa”.
„Miłość. Lepiej na całe życie.”
Dzięki wsparciu setek naszych sympatyków powstał spot telewizyjny na potrzeby nowej kampanii społecznej „Miłość. Lepiej na całe życie”.
NIE nowej definicji płci. Wyślij list do PREMIERA!
Pragnę wyrazić swój sprzeciw wobec zamiaru podpisania przez Polskę Konwencji Rady Europy w sprawie zapobiegania i zwalczania przemocy wobec kobiet i przemocy domowej z dnia 11 maja 2011 roku.
EUROSTAT o małżeństwach i rozwodach.
EUROSTAT opublikował statystyki dotyczące małżeństw i rozwodów w państwach członkowskich Unii Europejskiej.