Blog

Kampania „Pomyśl o dziecku”

Polska jest krajem o jednym z najniższych wskaźników dzietności na świecie. Wchodzące obecnie w wiek prokreacyjny pokolenie wyżu demograficznego lat osiemdziesiątych jest ostatnią szansą na odwrócenie niekorzystnych trendów demograficznych i choćby częściowe odbudowanie deficytu kapitału ludzkiego powstałego w okresie ostatnich 20 lat (szacowane na ok. 4 miliony dzieci w wieku 0-14 lat) a pozwalającego na tzw. prostą zastępowalność pokoleń.

Współzależność?

W czerwcu 2011 roku ruszyła kampania Rozwód? Przemyśl to. Liczba rozwodów za ostatnie 12 miesięcy (III i IV kwartał 2011 oraz I i II kwartał 2012 roku) według danych GUS spadła do poziomu 61,1 tys., najniższego od 2004 roku.

Rusza nowa kampania!

Dzisiaj premiera naszej kampanii „MIŁOŚĆ. LEPIEJ NA CAŁE ŻYCIE”.
Po blisko pół roku przygotowań, badań i pracy nad kreacją i produkcją spotu telewizyjnego uruchamiamy kampanię, której główny przekaz brzmi: „Miłość na całe życie jest możliwa”.

facebook
by e-smart.pl