Blog

Miłość. Lepiej na całe życie

Jak pokazały badania wykonane na zlecenie Fundacji Mamy i Taty przez Grupę IQS, młodzi Polacy mają dziś z małżeństwem na całe życie więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Świat, w którym żyją, nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza. Co gorsza, już…

Światowy Fundusz na Rzecz Równości.

USA: Sekretarz stanu Hillary Clinton zapowiedziała utworzenie „Światowego Funduszu na Rzecz Równości”, który ma na celu promocję na całym świecie praw osób homoseksualnych oraz tolerancji dla homoseksualizmu, biseksualizmu oraz tzw. transpłciowości .

Podsumowanie kampanii

Dzisiaj o godzinie 11.00 miała miejsce konferencja prasowa podsumowująca naszą kampanię. Prezentację z wynikami podsumowania można znaleźć tutaj. Rezulaty i oceny kampanii mogą budzić zadowolenie.

Będzie emisja spotu w TVP!

Telewizja Polska rozpocznie w najbliższym czasie emisję spotu „Bajka” przygotowanego przez Fundację Mamy i Taty w ramach prowadzonej od lipca br. kampanii społecznej „Rozwód? Przemyśl to”.
O rozpoczęciu emisji „Bajki” postanowił prezes Zarządu TVP Juliusz Braun, uchylając wcześniejszą, odmowną decyzję telewizyjnej Komisji ds. Kampanii społecznych.

TVP cenzuruje spot! Pomóż nam.

Wrzesień będzie kolejnym, trzecim już miesiącem, w którym telewizja TVN bezpłatnie emituje (średnio ponad 200 razy miesięcznie) nasz spot Bajka. W sierpniu w Polsacie ukazał się 10 minutowy wywiad a w ostatnią środę (14 września) w programie Dzień Dobry TVN wyemitowano 20 minutową rozmowę w studio poświęconą w całości naszej kampanii

List do TVP S.A.

W Polsce każdego roku blisko 60 tysięcy dzieci przeżywa rozwód rodziców. Ponad 80 % Polaków uważa zjawisko rosnącej liczby rozwodów za poważny problem społeczny.

Rozwód ? Przemyśl to !

Po ponad pół roku przygotowań rusza kampania – Rozwód ? Przemyśl to ! – www.rozwodprzemyslto.pl mająca na celu upowszechnienie wiedzy o długoterminowych skutkach rozwodu dla dzieci.

Pierwsze ujęcia z planu filmowego.

Dzięki ofiarności wielu z Państwa mogliśmy rozpocząć produkcję spotów w kampanii, która zwróci uwagę opinii publicznej na skutki rosnącej liczby rozwodów. Na naszym kanale w serwisie YouTube mogą Państwo zobaczyć pierwsze ujęcia z planu filmowego.

facebook
by e-smart.pl