PGE: raport sponsoringowy za 2022 rok

PGE – raport – sponsoring PGE Polska Grupa Energetyczna partnerem wydarzeń sportowych i kulturalnych. Spółka opublikowała raport sponsoringowy za 2022 rok. Zgodnie z przyjętą w 2021 roku strategią sponsoringową spółka tego typu działalność opiera na trzech filarach: wspieranie sportu profesjonalnego, amatorskiego dzieci i młodzieży oraz kultury wysokiej, w tym m.in. filharmonii i muzeów narodowych. Prezes Grupy Wojciech Dąbrowski podkreślił, że spółka bardzo dużą uwagę poświęca rozwojowi inicjatyw edukacyjnych. Podkreślił, że instytucje kultury, z którymi współpracuje PGE, zorganizowały w ubiegłym roku zajęcia dla ponad 960 tysięcy dzieci i młodzieży, czyli co 4 ucznia w Polsce. PGE działania sponsoringowe realizuje w ramach programów MOCna Liga, Moc Wiatru i Wody, Sportowa Zima z PGE, Moc e-mocji, PGE Junior, PGE Kulturalna Grupa Energetyczna oraz PGE Dumni z Historii.IAR/Informacyjna Agencja Radiowa/ #Prostak/i wz/w Wj

facebook
by e-smart.pl