Google i SGH uruchomiły certyfikowane szkolenia z marketingu internetowego

marketing internetowy – szkolenia – SGH – Google – program Umiejętności Jutra Google i Szkoła Główna Handlowa uruchomiły certyfikowane, darmowe szkolenia z marketingu internetowego dla dorosłych. To druga edycja programu Umiejętności Jutra. Absolwenci mają szansę na przebranżowienie i znalezienie nowego zatrudnienia lub płatnego stażu w różnych firmach. Dyrektor Google for Startups Agnieszka Hryniewicz-Bieniek powiedziała, że szkolenie potrwa osiem tygodni w formule zdalnej. Chętni będą mieli też okazję do bezpośrednich spotkań. „Uczestnicy mogą brać udział w szkoleniu bez względu na to, gdzie się dzisiaj znajdują. Natomiast dodatkową wartością będą spotkania ze społecznością programu i ekspertami” – mówiła Agnieszka Hryniewicz-Bieniek. Jeden z wykładowców, profesor w SGH Rafał Mrówka wyjaśnił, że kursanci uzyskają wiedzę na temat narzędzi wykorzystywanych w marketingu internetowym, analityki, ale również z zakresu kompetencji miękkich. „Uczymy pracy w zespole, przywództwa, wyzwalania zaangażowania, czyli takich rzeczy, które w pierwszej chwili nie kojarzą się z kompetencjami cyfrowymi, ale, żeby pracować w cyfrowym środowisku trzeba pracować również z innymi ludźmi” – powiedział doktor Rafał Mrówka. W poprzedniej edycji programu szkoleniowego Umiejętności Jutra wzięło udział 6 tysięcy osób, wśród nich Dominika Paluszkiewicz, była nauczycielka muzyki i matka dwóch córek. Po kursie rozpoczęła pracę w polskiej, międzynarodowej firmie odzieżowej, gdzie zajmuje się obsługą mediów społecznościowych. „Podjęłam decyzję o zmianie zatrudnienia jeszcze zanim zapisałam się do programu, dlatego, że miały na to wpływ zarówno motywy zawodowe, jak i prywatne. Chciałam mieć więcej czasu dla moich dzieci i bardziej uregulować moją pracę, ale jednocześnie dalej się rozwijać” – wyjaśniła Dominika Paluszkiewicz. W obecnej, drugiej edycji programu Google i SGH przygotowały 8 tysięcy miejsc dla uczestników. Zapisy potrwają do 31 marca. Szczegóły można znaleźć na stronie: umiejetnoscijutra.pl. W programie może wziąć udział każda dorosła osoba, niezależnie od poziomu wykształcenia, która nie pracuje w agencji marketingowej lub reklamowej. Absolwenci i absolwentki programu będą mogli ubiegać się o 500 płatnych staży w ramach programu Kariera Jutra, przygotowanego przez NASK.IAR/Informacyjna Agencja Radiowa/ #Grygorcewicz/w dw

facebook
by e-smart.pl