„Dziennik Zachodni”: JSW prosi o kontakt klientów oczekujących na węgiel z KWK Budryk

„Dziennik Zachodni” – JSW – węgiel – KWK Budryk Jastrzębska Spółka Węglowa prosi o kontakt klientów oczekujących na węgiel z kopalni Budrykw celu ustalenia daty odbioru surowca. Wyjaśnia, że od grudnia ubiegłego roku do teraz z zamówionego opału zrezygnowało prawie trzy tysiące osób, w związku z czym zmieniła się kolejka oczekujących. Gazeta regionalna „Dziennik Zachodni” przekazuje, że na kontakt klientów, którzy chcą kupić węgiel i mają numerek w kolejce, kopalnia w Ornontowicach czeka do końca miesiąca. Można to zrobić telefonicznie pod numerem (32) 239 55 82. JSW informuje, że osoby, które wcześniej pobrały numerek, a nie skontaktują się kopalnią, będą traktowane tak, jakby zrezygnowały z zakupu surowca. Spółka podkreśla, że brak płynności w wydawaniu węgla destabilizuje pracę kopalni Budryk. „Dziennik Zachodni” przypomina, że w związku z kryzysem na rynku węgla, by wspomóc klientów indywidualnych, latem ubiegłego roku Jastrzębska Spółka Węglowa uruchomiła w kopalni Budryk sprzedaż węgla typu orzech.Początkowo zainteresowanie zakupem węgla z tej kopalni było tak duże, że utworzyła się kilkutysięczna kolejka oczekujących na zakup. Z upływem czasu zaczęła rosnąć liczba osób, które nie odebrały zamówionego opału. IAR/Informacyjna Agencja Radiowa/dziennikzachodni.pl/d jl/ w Wj

facebook
by e-smart.pl