Kolejna odsłona kampanii ROZMOWA TO WYCHOWANIE przed nami.
Dzięki współpracy z producentem gier planszowych GRANNA, przygotowujemy umieszczenie w kilkudziesięciu tysiącach pudełek z grami rodzinnymi magnesów na lodówkę o potrzebie rozmowy z dzieckiem. Mamy szansę obecności na 50 tysiącach, a może więcej, urządzeń w całym kraju, z prostym pytaniem – Czy rozmawiałeś już dziś ze swoim dzieckiem?
Będzie to możliwe jeśli wyprodukujemy odpowiednią liczbę magnesów. Koszt jednego to niecałe 1 złoty. Gdybyśmy zebrali kwotę 50 tysięcy złotych, to tyleż lodówek byłoby naszych!
Wątpiącym, od razu odpowiadamy. Tak, podobno jest prawdą, że w 2013 znowu rósł segment lodówek do zabudowy. Jednak Polska nadal jest królestwem chłodziarek wolnostojących. Już niedługo także z naszymi kampanijnymi magnesami!
Gdyby tylko kilkaset osób wsparło akcję sumą 20, 50 czy 100 złotych, przesłanie – Rozmowa to wychowanie – byłoby obecne każdego dnia w dziesiątkach tysięcy polskich rodzin wychowujących dzieci.
Ufamy, że możemy w tej sprawie liczyć również na Twoje wsparcie. Jeśli to możliwe, prosimy o dokonanie
Prosimy przyjąć wyrazy wdzięczności za wszelką udzieloną w ten sposób pomoc.
Przy okazji drobne wyjaśnienie. To nie prawda, że żyjemy samymi kampaniami i ciągłym zbieraniem na nie funduszy. W ostatnich tygodniach dużo podróżowaliśmy po Polsce. Prezentowaliśmy wyniki naszych badań m.in. na wykładach dla rodziców. Do końca roku mamy już zaproszenie z kolejnych kilkunastu ośrodków, a w przyszłym tygodniu będziemy dzielić się polskimi doświadczeniami za granicą. Relacja wkrótce 🙂