PAIH będzie rozwijał sieć Zagranicznych i Regionalnych Biur Handlowych
PAIH – strategia – 2025-29 Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie rozwijać sieć Zagranicznych i Regionalnych Biur Handlowych. Zakłada to nowa strategia PAIH na lata 2025-29. Będzie ona fundamentem działań PAIH w najbliższych latach. Główne priorytety to zwiększenie potencjału eksportowego Polski, utrzymanie poziomu inwestycji, promocja wizerunku Polski i poprawa efektywności biznesowej. Wśród wskazanych celów jest również promocja gospodarcza Polski. W ramach strategii do 2029 roku PAIH planowane jest zwiększenie liczby obsługiwanych przedsiębiorców zainteresowanych ekspansją jak również zwiększenie wykorzystania narzędzi cyfrowych i digitalizacja procesów. Agencja planuje kontynuację promocji Polski i budowanie silnej Marki Polskiej Gospodarki. Istotnym elementem działań będzie również tworzenie marki narodowej, która jeszcze bardziej wzmocni pozycję naszego kraju na arenie międzynarodowej. „Jednym z narzędzi pomocnych w osiąganiu tego celu jest prowadzenie międzynarodowych projektów takich jak BrandHUB czy udział w Wystawach Światowych” – wyjaśniono w komunikacie.IAR/Informacyjna Agencja Radiowa/#Prostak/i KGD/w mk