Kampania „Pomyśl o dziecku”
Znajdujemy się dziś w stanie wyższej konieczności demograficznej. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za podejmowanie fundamentalnych spraw, które z różnych powodów bywają marginalizowane w świadomości społecznej i w obszarze aktywności państwa.
Badania wskazują, że mimo deklarowanej chęci posiadania dziecka młodzi Polacy widzą obecnie więcej barier (materialnych, emocjonalnych, społecznych, kulturowych) niż korzyści wynikających z rodzicielstwa i odkładają na nieokreśloną przyszłość ewentualną decyzję w tej sprawie.
Nowa kampania „Pomyśl o dziecku” będzie zachętą skierowaną głównie do rodzin z jednym dzieckiem by rozważyły powiększenie rodziny. Chcemy przypomnieć rodzicom, że dla dzieci często dużo ważniejszą niż potrzeby materialne jest potrzeba posiadania rodzeństwa. Mamy już wyniki badań postaw Polaków wobec rodzicielstwa, opracowaliśmy strategię kampanii i koncepty komunikacji z odbiorcami, produkujemy dwa piętnastosekundowe spoty telewizyjne, przygotowujemy druk citylightów na przystanki komunikacji miejskiej. Wszystko to nie będzie jednak możliwe bez ofiarności i naprawdę szerokiego wsparcia ze strony nie tylko naszych dotychczasowych darczyńców, ale wszystkich, którym droga jest wizja Polski jako kraju szczęśliwych rodzin, które chcą i mogą realizować swoje rodzicielskie aspiracje.
Jeśli również Państwo uznają, że to działanie warte jest Państwa zaangażowania prosimy o rozważenie możliwości: wsparcia on-line, co zajmuje nie więcej niż 2 minuty.
Będziemy wdzięczni za każdą kwotę, którą zechcieliby Państwo wpłacić w tym celu. Jeszcze raz dziękujemy za wszelką ewentualną pomoc, którą zdecydują Państwo ofiarować obecnie i w przyszłości.