Sierpniowy list do Przyjaciół Fundacji – Małżeństwo wymaga reaktywacji
Szanowni Państwo,
9 lipca miałem przyjemność podzielić się Państwem dobrą wiadomością. W ostatnim kwartale bieżącego roku uruchamiamy największą w Polsce kampanię pro-małżeńską.
Aby ją zrealizować potrzebowaliśmy zebrać 15 000 PLN na wkład własny. Dzięki Państwa darowiznom udało się pozyskać 12 600 PLN. Bardzo dziękuję za każdą otrzymaną złotówkę!
Przez czas wakacji zrealizowaliśmy pierwszą część badań społecznych. Wraz z najlepszymi ekspertami przygotowujemy strategię komunikacji ?marki małżeństwo?.
Wielu z Państwa może czuć się zaskoczonym: czy małżeństwo potrzebuje reklamy, czy młodych ludzi należy edukować czym jest małżeństwo?
Okazuje się, że tak. Dla bardzo wielu Polaków „małżeństwo to tylko papier”, formalność nie zmieniająca nic w życiu.
Wielu tęskni za małżeństwem, ale wydaje się ono być dla nich formą przestarzałą lub niemodną. Nie widzą oni wartości ani korzyści z budowania trwałego związku małżeńskiego.
Małżeństwo wymaga reaktywacji.
W przygotowywanej kampanii społecznej chcemy przedstawić życie w związku małżeńskim jako atrakcyjną formą relacji międzyludzkiej, pozwalającą na osiągnięcie pełni dojrzałości, realizację w miłości, drogę, którą wspólnie idzie się przez życie, zarówno przez chwile szczęścia jak i wyzwań, które przed nami stoją. Drogę nieraz trudną, ale wartą podjęcia.
W dobie promocji związków nietrwałych, jednorazowych bądź niszowych chcemy być tym głosem, który pokaże wspaniałą siłę i wartość życia razem na dobre i na złe, w zdrowiu i chorobie, w chwilach sukcesów i trudności.
Czy kampanie społeczne są skuteczne? W perspektywie długofalowej tak.
Ostatnie nasze dwie kampanie społeczne przyniosły pozytywny skutek. W 2018 roku liczba rozwodów zmniejszyła się o 2 000. To w 2018 roku założyliśmy portal RatujRodzine.Pl, który co miesiąc odwiedzany jest przez 4 000 osób. Przeprowadziliśmy również kampanię społeczną dotyczącą wpływu rozwodu na dzieci, którą obejrzało blisko 10 milionów widzów w TV i mediach społecznościowych (tutaj link do kampanii).
Każda Państwa złotówka pomaga wzmacniać wartość małżeństwa! Wystarczy zlecić przelew na konto w Alior Bank:
40 2490 0005 0000 4520 3441 2862 lub kliknąć w link:
30 PLN , 50 PLN , 100 PLN , 200 PLN , 500 PLN, Inna dowolna kwota
Jednocześnie przygotowujemy kompleksowy program ochrony rodzin i dzieci. O postępach w prowadzonych pracach mam nadzieję poinformować Państwa na początku września.
Serdecznie Państwa pozdrawiam,
Marek Grabowski
Prezes Fundacji Mamy i Taty